Hitri vodnik za igro Happy Magic: Igralci pod mušnicami iščejo barvne pike, ki se ujemajo z vrženo barvo kocke. Če se barva pod mušnico ujema z barvo na kocki, jo igralec lahko vstavi v lasten kotel. Če se barva na kocki in barva na piki pod mušnico razlikujeta, potem mušnico postaviš nazaj na svoje mesto. Medtem si ostali igralci poskusijo zapomniti barvo na piki pod mušnico, ki je bila postavljena nazaj. Če bodo to barvo vrgli v naslednjem krogu meta kocke in vedeli kje je mušnica s to barvno piko, jo bodo lahko vzeli. Prvi igralec, ki ima v svojem kotlu zbranih vseh 7 posebnih sestavin - mušnic, je zmagovalec. Postavitev igre: Najprej se prepričajte, da je tabla na sredini mize in jo lahko vsi igralci zlahka dosežejo. Zdaj potisnite vrtljivo okroglo ploščo v sredino table in nato vstavite vseh 28 lesenih mušnic. Metalna kocka mora biti pripravljena in vsak igralec si mora izbrati svojo čarovnico na tabli. Najmlajši igralec-ka prične z igro prvi-a! Tabla naj bo na sredini mize. Vanjo potisnite vrtljivo okroglo ploščo. V ploščo vstavite lesene mušnice. Kako igrati: Prvi igralec vrže barvno kocko in iz okrogle plošče vzame poljubno mušnico. Zdaj sta na voljo 2 začetni možnosti: 1) Barvna pika pod mušnico je enaka vrženi barvi kocke >>> Igralec vzame mušnico in jo vstavi v svoj kotel. 2) Barvna pika pod mušnico ni enaka vrženi barvi kocke >>> Igralec vrne mušnico nazaj v okroglo ploščo. Nasvet: Drugi igralci si naj medtem poskušajo zapomniti barvno piko pod mušnico, ki je bila vrnjena. V primeru, da vržejo ravno to barvo v naslednjem krogu, bodo vedeli kje je. Zdaj je lahko na vrsti za igro in met kocke naslednji igralec. Prvi mojster in zmagovalec čarovniške kuhinje je tisti, ki ima prvi v svojem kotlu zbranih 7 mušnic. Nasvet za še bolj čarovniške glave in še bolj zapleteno igro: Za izkušene čarovnice in čarovniške mojstre in hitre mislece lahko igro naredite še bolj razburljivo. Igraš jo kot je opisano zgoraj, vendar ko igralec konča svojo vrsto, se okrogla plošča obrne za polovico obrata. To pomeni, da so barvne pike drugje in si je težje zapomniti njihove prejšnje položaje. Konec igre: Zmaga tista čarovnica - čarovnik, ki ima prva-i v kotlu 7 mušnic. |