OSEBNI PREVZEM MOŽEN PO PREDHODNEM DOGOVORU - 051 201 906!

Vračila in reklamacije

V spletni trgovini Kreativne igrače se trudimo, da imamo za vas v ponudbi najboljše izdelke priznanih proizvajalcev. Zavedamo se, da včasih pride do situacije, ko želite izdelek vrniti ali pa zanj uveljavljati reklamacijo. Pomagali vam bomo rešiti vaše težave z naročilom.

VRAČILO IZDELKOV V 14 DNEH – Odstop od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na e-naslov podpora@kreativne-igrace.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega izdelka. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega elektronskega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Kdaj lahko uveljavim pravico do vračila izdelka v 14 dneh?

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Kako pravilno preverim ali mi izdelek ustreza, da ga potem še vedno lahko vrnem?

Ko prejmete izdelek se najprej prepričajte, da ima nepoškodovano embalažo in mu previdno odstranite embalažo. Embalažo hranite dokler niste prepričani, da vam izdelek ustreza in da deluje brez težav. Preverite njegove osnovne funkcije, brez da bi odstranjevali zaščitne folije. Te odstranite šele, ko ste popolnoma prepričani, da izdelek nameravate obdržati.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Sme pa opraviti ogled blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Kakšen je postopek vračil?

Izdelke ustrezno pripravite za pošiljanje. Pri tem lahko uporabite embalažo v kateri ste prejeli pošiljko oziroma drugo ustrezno varno embalažo, ki bo zaščitila izdelke med transportom.

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

V primeru vračila morate storiti naslednje:

  1. Izpolnite obrazec za vračila izdelkov (prenos obrazca), ki je vir vseh informacij, ki jih potrebujemo za izvedbo vračila.
  2. Priložite kopijo računa za izdelek, ki ga vračate.
  3. Izdelek pripravite za pošiljanje. Izdelek pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Izdelek morate vrniti v originalni embalaži z vsemi pripadajočimi etiketami in zaščiten z dodatno zaščitno embalažo. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.

Izdelke pošljite na naslov:

MY SOFY d.o.o.
Kreativne igrače
Kidričeva cesta 2B
3320 Velenje

Svetujemo vam, da pošiljko pošljete priporočeno, saj imate le tako sledljivost pošiljke.

Kupnino vam bomo vrnili v najkrajšem možnem času po prejemu nerabljenega in nepoškodovanega izdelka, v nespremenjeni količini in v  nepoškodovani originalni embalaži z vsemi pripadajočimi etiketami. Kupnino vam vrnemo na isti plačilni vir, iz katerega je bilo naročilo plačano oz. vaš račun najkasneje v 14 dneh od vašega sporočila za vračilo. 

POŠKODBA ARTIKLA PRI DOSTAVI – Prejel sem poškodovan izdelek

Če ob dostavi ugotovite, da je pošiljka ali izdelek v paketu poškodovan, manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine.

Škodo je potrebno prijaviti v roku 3 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov podpora@kreativne-igrace.si. Ob prijavi škode bomo potrebovali fotografije paketa, notranjosti paketa, poškodovanega artikla, DPD nalepke in opis poškodbe, številko računa ali naročila.

Ali moram prevzeti izdelek za katerega sumim, da je poškodovan?

Če ima paket poškodovano embalažo, pa ni videti, da je izdelek v njej poškodovan, potem lahko naročilo sprejmete, dostavljalca pa obvestite o poškodbi embalaže. Predlagamo, da skupaj z dostavljalcem napišeta zapisnik.

STVARNA NAPAKA – Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo

V Kreativnih igračah se trudimo, da vam zagotavljamo najboljše izdelke priznanih proizvajalcev, vendar če kljub temu vaš kupljeni izdelek ne deluje kot bi moral, vam lahko pomagamo. Stvarno napako lahko uveljavljate, če menite, da izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo.

Napaka je stvarna, kadar:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost izdelka?

Preverja se z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Pri Kreativnih igračah vam bomo z veseljem pomagali pri uveljavljanju stvarne napake.

Izdelek najprej pripravite za transport. Izdelek pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Pri tem lahko uporabite embalažo v kateri ste prejeli pošiljko oziroma drugo ustrezno varno embalažo, ki bo zaščitila izdelke med transportom. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.

Izpolnite obrazec za uveljavljanje stvarne napake (prenos obrazca). V obrazcu podrobno opišite napako oz. težavo, ki jo imate z izdelkom.

Izdelek pri katerem želite uveljavljati stvarno napako pošljete na naslov:

MY SOFY d.o.o.
Kreativne igrače
Kidričeva cesta 2B
3320 Velenje

Svetujemo vam, da pošiljko pošljete priporočeno, saj imate le tako sledljivost pošiljke.

NEPOPOLNA POŠILJKA ALI NAPAČNI IZDELKI V POŠILJKI – Moja pošiljka je nepopolna oziroma sem prejel izdelek, ki ga nisem naročil

Če ste naleteli na težave z nepopolno pošiljko ali napačnim izdelkom v pošiljki nas kontaktirajte, z veseljem vam bomo pomagali.

V primeru težav nam pišite na podpora@kreativne-igrace.si in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.

 

Velenje, 17. 1. 2022